آخرین اخبار از جنگ صهیونیست‌ها علیه غزه
اسارت خلبانان اسرائیلی توسط نیروهای مقاومت/ شلیک 14 موشک در 15 دقیقه به سرزمین‌های اشغالی

 

ادامه تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، صبح امروز هم پیگیری شد و جنگنده‌های اسرائیلی در سکوت اتحادیه عرب، با انفجارهای مهیب این منطقه را لرزانند. از سوی مقابل، نیروهای مقاومت هم با شلیک چند موشک به شهرهای اشغالی و همچنین تل آویو، صهیونیست‌ها را روانه پناهگاه‌ها در مناطق مختلف کردند.

به گزارش رجانیوز، همچنین برخی از منابع خبری اعلام کرده‌اند رزمندگان مقاومت فلسطین، در پی سرنگونی یک هواپیمای جنگی رژیم صهیونیستی با موشک‌های زمین به هوا، خلبانان این هواپیما را به اسارت گرفته‌اند. شبکه العالم به نقل از منابع عربی گزارش داده است خبرهای تایید نشده‌ای حکایت از آن دارد که خلبانان این هواپیمای جنگی رژیم صهیونیستی که گفته می شود اف شانزده بوده، توسط رزمندگان گردانهای قسام شاخه نظامی حماس اسیر شده‌اند.

طبق آخرین اخبار رسانه‌های خبری، دامنه درگیری‌ها از صبح امروز افزایش یافته و مقامات صهیونیست از اعزام نیروهای جدید به نوار غزه برای عملیات نظامی زمینی علیه مردم این منطقه خبر داده‌اند. مهمترین اتفاقات جنگ رژیم صهیونیستی علیه نیروهای مقامت اسلامی از صبح امروز به شرح زیر است:

- هواپیماهای رژیم صهیونیستی صبح امروز نیز مناطق مختلفی را در غزه هدف حملات خود قرار دادند و چندین منطقه از جمله دفتر نخست‌وزیری، منزل یکی از فعالان حماس، ساختمان مرکز پلیس غزه و چند منطقه مسکونی دیگر در نوار غزه را گلوله باران کردند.

- جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح امروز با چهار موشک مقر نخست‌وزیری دولت حماس در غزه را هدف قرار دادند/ نیروی هوایی این رژیم شب گشته 85 منطقه مختلف نوار غزه را بمباران کرد.

- حملات هوایی صبح امروز رژیم صهیونیستی به منطقه رفح در مرز فلسطین با مصر، به شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن پنج نفر دیگر انجامید.

- حملات هوایی صبح امروز رژیم صهیونیستی به منطقه رفح در مرز فلسطین با مصر، به شهادت یک فلسطینی و زخمی شدن پنج نفر دیگر انجامید.

- پایگاه صهیونیستی 'والاه' از اصابت صبح امروز چندین موشک گروه‌های مقاومت فلسطینی به منطقه 'نقب غربی' در سرزمین‌های اشغالی خبر داد/ روزنامه صهیونیستی 'یدیعوت آحارنوات': 14 موشک طی یک ربع اخیر از غزه به اسرائیل شلیک شده است.

- شبکه اسکای نیوز عربی در خبری فوری گزارش داد در حمله جنگنده‌های اسرائیلی به اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه، دست کم سه فلسطینی به شهادت رسیدند.

- سخنگوی اتاق عملیات گردان‌های مقاومت فلسطین در گفتگو با «نسیم»: تاکنون 215 موشک از جمله 9 موشک "فجر پنج" به مناطق مختلف سرزمین‌های اشغالی و پایگاه‌های نظامی رژیم صهیونیستی پرتاب شده است.

- تاکنون آمار شهدای فلسطینی به 34 تن رسیده و نزدیک به 350 تن نیز در این حملات زخمی شدند که 62 تن از آنها کودک و 42 تن نیز زن هستند.

- روزنامه تایمز لندن نیز به نقل از یکی از فرماندهان رژیم صهیونیستی در جنوب سرزمین‌های اشغالی نوشت: ارتش اسرائیل به احتمال زیاد طی روزهای آتی حمله زمینی خود به غزه را آغاز می‌کند.

- سامانه دفاع موشکی رژیم صهیونیستی برای موشک‌هایی با برد 5/ 4 تا 70 کیلومتر تا حدودی موفق عمل می‌کند اما برای موشک‌های کمتر از این برد نمی‌تواند مانع اصابت موشک به سرزمین‌های اشغالی شود و از آنجایی که برخی از شهرها و شهرک‌های رژیم صهیونیستی با فاصله کمتر از 5 / 4 کیلومتر از نوار غزه احداث شده‌اند در نتیجه به راحتی هدف موشک‌های حماس قرار می‌گیرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : جنگ صهیونیست‌ها علیه غزه, ,